POMOC

Jak kupować?

- wpisz swój kod pocztowy i sprawdź czy Twój adres znajduje się w naszym obszarze dostaw,
- podaj dzień i godzinę dostawy,
- wybierz interesujące Cię towary i wygodnie kupuj online,
- przejdź do koszyka - możesz tutaj dowolnie modyfikować swoje zamówienie,
- gdy Twój koszyk będzie kompletny kliknij "złóż zamówienie",
- zaloguj się lub podaj swoje dane,
- wybierz metodę płatności,
- sprawdź dokładnie swoje zamówienie.

Korzyści e-zakupów:

  • wygoda,
  • oszczędność czasu i pieniędzy,
  • aktualna oferta produktowa,
  • ceny i promocje takie same jak w sklepie stacjonarnym,
  • bezpośrednia dostawa pod wskazany adres,
  • bezpłatna dostawa od 100 zł,
  • kontrola wydatków,
  • oszczędność czasu ale jednocześnie nieograniczony czas wyboru,
  • możliwość uczestniczenia w programie lojalnościowym (zbierania punktów za zakupy taka sama jak w sklepie),
  • gwarancja bezpiecznych zakupów (fizyczny adres stacjonarnego sklepu),
  • przejrzysty podział asortymentu na kategorie,
  • łatwość wyszukania rzadkich, specjalistycznych produktów poprzez wyszukiwarkę.

Przy składaniu pierwszego zamówienia i wypełniając swoje dane warto zaznaczyć pole utwórz dla mnie konto”. Wtedy automatycznie użytkownik zostanie zarejestrowany. Zarejestrowany klient ma możliwość zobaczyć historię swoich zamówień oraz zaznaczać swoje ulubione produkty, a przy kolejnym zamówieniu nie musi wypełniać ponownie arkuszu ze swoimi danymi.  Składając zamówienie e-klient musi określić sposób zapłaty - gotówką bądź kartą przy odbiorze. Do momentu złożenia zamówienia istnieje możliwość zmiany terminu i godziny dostawy.

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?
Tak. Złożenie zamówienia jest możliwe bez rejestracji. Jednak warto pamiętać, że niezarejestrowany klient nie ma możliwości weryfikacji historii swoich zamówień.
2. Co jeżeli zamówienie klienta wynosi 100 zł a różnice w produktach wagowych spowodują, że ostateczne zamówienie będzie poniżej 100 zł, czy pokrywa koszt dostawy?
Nie. Jeżeli zamówienie wynosi 100 zł nie jest liczony koszt dostawy. Nawet jeżeli okaże się, że brakuje innych produktów mocno weryfikujących koszt zamówienia, kosz dostawy nie zostanie doliczony. Pod uwagę jest brana końcowa kwota składanego zamówienia.
3. Co jeżeli klient zamówi towar, który nie jest dostępny?
W razie wystąpienia braku zamówionego towaru, sprzedawca poinformuje o tym fakcie klienta przed realizacją zamówienia. Wówczas klient ma prawo do rezygnacji z całości zamówienia. Sprzedawca może zaproponować inny, podobny produkt.
4. Czy klient może otrzymać fakturę VAT?
Tak. Przed złożeniem zamówienia klient może wypełnić dodatkowo dane wymagane do wystawienia faktury VAT.
5. Czy zarejestrowany klient może podawać różne adresy dostawy?
Tak. Zarejestrowany klient może dodawać adresy dostawy, zostają one również zapamiętany.